FLL en números

Fundació Scientia organitza FIRST LEGO League des de 2006. Actualment és el major país d’Europa en nombre d’equips participants.

Reptes anteriors

Animal Allies logo

2016 ANIMAL ALLIES.
Pensar en persones i animals com a aliats en l’intent de trobar una vida millor per a tots.

Trash trek logo

2015 TRASH TREK.

Explorar noves formes de gestionar els residus. Des de la recol·lecció, a la classificació i reutilització intel·ligent.

FLL World class logo

2014 FLL WORLD CLASS.

Redissenyar com adquirir coneixements i habilitats en el segle XXI: què es necessita aprendre i de quina manera.

Nature's fury logo

2013 Nature’s Fury.

Descobrir què es pot fer quan fenòmens naturals tan intensos fan acte de presència allà on les persones viuen, treballen i juguen.

Senior Solutions. Independent, Engaget, Connected

2012 Senior Solutions.

Investigaran els obstacles als que s’enfronta la gent gran i buscaran solucions per a millorar la qualitat de vida.

Logotipo de Food Factor

2011 Food Factor.

Explorar totes les millores que es poden aplicar a l’alimentació.

Logotipo de Body Forward

2010 Body Forward.

Explorar l’enginyeria biomèdica per reparar lesions, superar malalties i discapacitats, i millorar la nostra qualitat de vida.

Logotipo de Smart Move

2009 Smart Move.

Aconseguir connectar persones, llocs, mercaderies i serveis de la forma més segura i eficient.

Logotipo de Climate Connections

2008 Climate Connections.

Plantejar solucions efectives a les afectacions del clima, tant a nivell local com global, i localitzar problemes reals.

Logotipo de Power Puzzle

2007 Power Puzzle.

Investigar l’impacte de la producció energètica i de l’elecció d’una o altra font d’energia sobre el medi ambient, l’economia i la vida al nostre planeta.

Logotipo de Nano Quest

2006 Nano Quest.

Estudiar la qüestió molecular en les ciències tradicionals per descobrir-ne els secrets i el potencial.

Logotipo de Ocean Odyssey

2005 Ocean Odyssey.

Prendre la iniciativa per garantir el bon estat, la diversitat i la productivitat dels oceans al nostre planeta.

Logotipo de No Limits

2004 No Limits.

Reflexionar sobre les necessitats de les persones amb discapacitats per ajudar-los a realitzar les activitats quotidianes que semblen tan normals a la majoria de la gent.

Logotipo de Mission Mars

2003 Mission Mars.

Visitar i explorar el planeta vermell i experimentar els reptes a què s’enfronten els científics i enginyers espacials.

Logotipo de City Sights

2002 CitySights.

Explorar els reptes dels planificadors urbans a l’hora de proveir serveis bàsics com aigua neta, un entorn segur, educació, desenvolupament energètic sostenible i espais per als habitants de les ciutats.

Logotipo de Arctic Impact

2001 Arctic Impact.

Viatjar a paratges remots de l’Àrtic per estudiar els canvis climàtics al nostre planeta i les possibles conseqüències de l’escalfament global per a la humanitat.

Logotipo de Volcanic Panic

2000 Volcanic Panic.

Recopilar la informació científica necessària per poder predir les erupcions volcàniques i comprendre’n la naturalesa.

Logotipo de First Contact

1999 FIRST Contact.

Visitar l’Estació Espacial Internacional i enfrontar-se al caos provocat per un objecte volador no identificat.